Merhaba yurt dışında yaşadığım için arkadaşımın banka hesabını kullanıyorum 300 tl birikmiş param var bankada arkadaşım bursada oturuyor yarın istanbula gideceğim uçakla aceba bu parayı nasıl çekebilirim bilgisi olan var mı kartı elimde değil?