Bütçeniz varsa dahi Nginx tavsiye derim

Nginx hakkında yabancı kaynaklarda yardım bulamayacağın konu çok nadirdir, elbette apache'de çok fazla dökümantasyona ve kaynağa sahiptir.
Plesk panel üzerinde eğer siz değiştirmediyseniz PHP Tarafında otomatik olarak opcache etkin olarak geliyor, aynı şekilde nginx cache'de ayarlardan etkinleştirebiliyorsunuz. Lakin panelsiz, lemp stack öneririm.
Nginx + MariaDB + PHP7.4-FPM Oldukça verimli çalışacaktır.