SaMuSiA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkçe karakter hiç sevmiyorum be hocam.
Hayırlı olsun şimdiden
Hocam hem normal olanı, aninda.net hem de Türkçe karakterlisi anında.net ikisi de bende olduğu için çok sorun olmayacaktır.

Yoksa sadece TR IDN olanları ben de sevmiyorum.