sfkbykl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ŞAKA dahi kabul etmiyorum bu konularda artık. Onlara anlayacağı dilden cevaplar veriyorum; sanırım bu yüzden forumda sevilmeyen adamlardan biriyim. Varsın sevmesinler zaten ama saygı önemli birşey. Burada herkes ticaret peşinde burası webmaster forumu ama off topic konuları gördüğüm kadarıyla ticaretten çok fazla.. üye olmak için 3-4 sene bekledim ve 2 sene önce üye oldum valla artık nerdeyse pişmanım bazen 1 hafta girmediğim oluyor. 40 yaşıma geldim yeri geldiğinde 8 yaşındaki çocuktan bile öğreneceğim bir şey vardır derim fakat burada bazı tiplerden cidden 100 yaşında bile olsa öğrenilecek bir şey yok...

Size de (haddim olmayarak) naçizane önerim; bu tarz tiplere cevap vermeyin ama şikayet edin. Ben her gördüğüme konum olsun yada olmasın şikayet ediyorum.
Estağfirullah, teşekkür ederim cevabınız için. Tam olarak küfür, hakaret içermedikçe forum içi herhangi bir yaptırımla karşılaşmıyorlar maalesef. Gün geçtikçe bu kişiler davetiye yoluyla artıyor. İlerleyen zamanlarda - umarım çok geç olmadan - bir çözüm geliştirir @Coskun; hocam.

Üyelere verilen davetiye sayısı kısılmalı, sadece uzun yıllardır forumda olan kişilere verilmesi gibi çalışmalar etkili olacaktır, eski ortamı, eski kaliteyi canlandıracaktır diye düşünüyorum.

Hayırlısı olsun. Seviyoruz R10'u - bu kişilere rağmen -