Neden bilmiyorum, hayatı çok seviyorlar ola ki; forumdaki bir çok konuda, konu sahibinin "öneri/tavsiye istekleri'ne" laubali bi şekilde, dalga geçercesine yorumlar atan, tabiri caizse kendini ilahlaştırmış egoist tipler görüyorum. 3-5 günlük üyeler; 10 senelik, kendinden 10-15 yaş büyük abilerine karşı şov peşinde. Şaka amaçlı yazılanlar bir kenara, bunlar ayrı bir kenara.
İlgilenmediğiniz, fikriniz olmayan, ya da SAÇMA bulduğunuz konulara yorum atmak zorunda değilsiniz arkadaşlar. Kendinizi kime, ne için kanıtlamaya çalışıyorsunuz?
Sadece benim okuduğum konularda mı denk geliyor, keşke anlasam..
Saygı, çok önemli şey.