aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal çünkü gereksiz harcama yok,kulüp her sene kâr ediyor.Futbolcu satın almıyor,kiralıyor. Diğer kulüpler gibi bonservisi almıyor.
Onlar ile alakasi yok. 2 sene üst üste CL'ye gitti. Geçen senenin siralamasina bakilaraj hesaplaniyor bu limitler .