MBerat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gs ye yine alakasız limitler
Normal çünkü gereksiz harcama yok,kulüp her sene kâr ediyor.Futbolcu satın almıyor,kiralıyor. Diğer kulüpler gibi bonservisi almıyor.