ReklamHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Döndük sen gidebilirsin
eyvallah))
aliekber609 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben çanakkale de yaşiyorum burasi cok rahat tam tatil ne kalabalik ne az denizler çok iyi buranin sahilleri falan antik yerler falan var.
Sık gidip geliyorum hocam az çok biliyorum sağolasın
AtamanDms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İmkanın varsa 1 hafta daha beklemeni öneririm hocam.
Yıllık izinleri tatil ile birleştiren çok kişi olmuştur diye düşünüyorum çünkü bayram tatili kısaydı.
Evet beni düşündürende bu oldu..

KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çanakkale'de deniz girmek için nereleri tavsiye edersiniz. Ben en son geldiğimde kabatepe sahiliydi sanırsam baya temizdi. Başka yerler varmı ?

Teşekkürler.
Hocam bayram öncesi gökçeadaya gittim kefalos plajı kesinlikle tavsiye ederim..
EnginAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyiki bayramda gitmedin ben gittiğime pişman oldum
FullY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Assos/Behramkale civarı güzeldir.
Hadi ya üzüldüm assos u seviyorum da çok kazık