Hodari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba. Edirne - Çanakkale tarafına kafa dinlemeye gideyim diyorum. Bayramcılar dönmüş müdür tamamen yoksa yoğunluk hala devam ediyor mu tatil yapılan yerlerde?
İmkanın varsa 1 hafta daha beklemeni öneririm hocam.
Yıllık izinleri tatil ile birleştiren çok kişi olmuştur diye düşünüyorum çünkü bayram tatili kısaydı.