Gitmediğim ilçesi kalmadı diyebilirim. Her yerde olduğu gibi iyiside var kötüsüde. Üniversitesi canlıydı gördüğüm kadarıyla. Türkiyenin en büyük şantiyesi diyebilirim her yerde bir inşaat var bitmiştir diye umuyorum Gezilecek görülecek yer diyorsan var tabi ama aracın olmadan sıkıntı. Mesela oğuzelinden tekneyle halfetiye gidebiliyorsun. Ama oğuzeli çok uzak.