Merhaba, DGS'de 0.5 net zorunluluğu var sanırım. Sorum şu: sayısal kısmından sadece tek soru yapılsa da sayısal puanı hesaplanıyor mu? (Örn: sözelden 35 doğru 7 yanlış, sayısaldan 1 doğru olduğunda.)