Merhaba arkadaşlar,
Bir hafta önce kendi kedimi kaybetmiştim. Kayıp ilanı falan astım mahalleye dün itibari ile buldum. Bu süreçte birisi beni arayıp, bir tane kedi bulduk senin mi bakar mısın ? diye beni aradı. Ancak gittiğim de başka bir cins kedi çıktı. Sonra biz buna bakamayız sokağa atacağız istersen al dediler öyle diyince sinirlendim ve aldım. Muhtemelen alacağımı bildikleri için aradılar. Ancak benim kedi çok asabi ve kıskanç, dün eve geldiğinden beri hem bana hem ona saldırıyor. Sürekli evde olay var bir gündür. Sahiplenmek isteyen birisi varsa buradan veya çevrenizden oldukça güzel Ankara kedisine benziyor ancak cinsinden emin değilim.Bembeyaz ve mavi gözlü dileyene fotoğrafını da atabilirim wp den. Bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Sokağa salmaya gönlüm el vermiyor.
Fotoğraflar :
https://hizliresim.com/fG1zmL https://hizliresim.com/F4Ap3P