Merhaba arkadaşlar gazi bilgisayar mühendisliğinde 2 bölüm var biri teknoloji fak. diğeri mühendislik fakültesi. mühendislik fak'deki daha yüksek ama kadro bakımından tek.fak. çok daha iyi bunların farkı nedir?