Volg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam telden açtım pc den girdim :/
Bunu yapmayın işte. BM üzerinde farklı isimler atayın. O şekilde girişler sağlayın. Aksi halde spama düşürüyor. Kimlik onayı yaptıysanız 1 gün içinde açılır.