R10 Silver Üye Aldığımdan Beri Konu Yukarı Taşırken Geçersiz İstek Veya Konumu Değiştirilememiştir Hatası Alıyorum Yanlış Kullanıyoda Olabilirim Doğrusunu Bilen Varsa Yazabilir mi?
Sorununuzu aşağıdaki konuya
@EftalBulut; ve etiketleyerek yazabilirsiniz. Gerçi burayada etiketledik göreceklerdir
https://www.r10.net/forumda/2429391-...yan-varmi.html