Merhaba arkadaşlar. Msb ye açmış olduğum davamı kazandım.
Açıklanan nedenlerle; davacı tarafın İSTİNAF BAŞVURUSUNUN KABULÜNE, Ankara 23. İdare Mahkemesi'nce verilen 30/05/2019 gün ve E:2018/2133, K:2019/1504 sayılı kararın KALDIRILMASINA; 2577 sayılı Yasanın değişik 45. maddesinin 4. fıkrası uyarınca esastan incelenen davada, dava konusu işlemin İPTALİNE; aşağıda dökümü yapılan, mahkeme ve istinaf safhasına ait toplam 389,80 TL yargılama giderinin ve hüküm tarihindeki Avukatlık Asgari Ücreti Tarifesine göre 1700 TL avukatlık ücretinin davalı idareden alınarak davacı tarafa verilmesine, posta gideri avansından artan miktarın ise ilgili tarafa iadesine, 08/07/2020 tarihinde oybirliğiyle ve kesin olarak karar verildi.
İstinaftan böyle bi karar çıktı. Ben MSB ye maddi tazminat açsam kazanır mıyım acaba? Açsam nekadar sürer ve nekadar alırım acaba ? Davanın ilk açılış tarihi 25.11.2018 tarihinde idari dava açtım en son istinafa kadar geldik ve kazandım. Yardımlarınız için teşekkür ederim.