aynen katılıyorum, ancak düztepe de güzeldir halamlar var orda çok gidip geldim ben oraya, yazdıklarınızı okuyunca bir anlık anılarım canlandı hocam (her yere gittiğim için)
Dipnot: Dülükbaba yı, yeşil vadi parkını unutmuşsunuz onları da ben ekliyeyim
Diğer bölgelere göre daha uygun rakamlı olduğu ve bu sebeple göçmenler tarafından daha çok tercih edildiği için belirtmek istedim, yoksa dediğim gibi kendi içinde sorunsuz semtlerden biridir