Merhaba, gaziantep üniversitesi bilgisayar programcılığı yeni mezunuyum ve aslen şanlıurfalıyım ancak, tek kelime ile mükemmel bir şehir gaziantep, zaten gazi şehir diye geçiyor
gerek yemek kültürü olsun, gerek gezilecek yerleri olsun, gerek insanları olsun çok güzel bir yer ulaşımı çok iyi bir şehir üniversitesi de çok iyi bununduğu konum açısından, ve gazinatep üniversitesinde okuyorsanız tarihi ve gezilecek yerlere ücretsiz gezebiliyorsunuz. her ne kadar öve öve bitiremezsem de tek diyeceğim gidin ve görün suriyelileri bahane ederler genelde ama türkiyemizin neresinde suriyeli yok ki, hatta daha geniş düşünelim, dünyanın neresinde suriyeli yok?