maliyassi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 yıl orada üniversite okudum. Mühendislik fakültesini yazmanı önermem, gereksiz kasıyorlar. Pişman olup kaçan çok arkadaşım oldu.
Şehir olarak güzel ve düzenli. Gayet gelişmiş bir kent. Ulaşım çok rahat. Her türden insan var, sorun yaşamazsın. Yeditepe ve Karataş mahallelerinden ev tutarsın evde kalacaksan.
İnsanıyla çok iletişim halinde olmuyorsun. Zaten yaşadığın bölgede %90 öğrenci oluyor. Ev sahipleri ve esnaf biraz açgözlü, orası doğru.
Kasmasini 4. Sinifta tek ders olmasına bağlıyorum intorn için
eğitimi kötü diyemezsiniz diye düşünüyorum ?
Endüstri Mühendisliği düşünüyorum