Bu benim kişisel deneyimim: Halkı kesinlikle misafirperver değil, yeni gelen adamı kandırma peşindeler. İnsanlarını ben pek sevmedim ama kendilerine saygı duyuyorum. Şahsen önerim fırsatın varsa daha farklı şehirde okuman.
Bol şanslar