Oralarda üniversite okunmaz. Gençliğini yaşayabileceğin yerleri seç izmir , istanbul gibi
Buna katılmıyorum üniversitesi cok kaliteli 4 yıllık bir gençlik yalasa be yaşamasa ne ömrünün geri kalanı rahat eder emin ol. Ondan dolayı tercih edile bilinir bir yer dostlukları iyidir. Yemekleri güzeldir. 5 yıl yaşadım. Pek polemiğe girilecek ve oturup tartışalım muhabbet koyu olsun denilecek bir anlayışa sahip eğilller. Savundukları şeyi körü körüne hiç hatası yok muş gibi savunurlar ondan dolayı çoğu zaman altan almak iyi olur. Yoksa sonu hır gür ile bitiyor. Yani özet olarak daha kötü yerler var çokda abartılmamalı illa iyi insanlara denk geliyosun ondan dolayı okulunu bitirmeye bak pek sallama (çalışmayı seven bir halk sanayisi de cok gelişmiş dişli rakiplerin illa olacak sınıfında)