Askere hataya giderken önceden uğradığım, yemeğine doyamadığım ve beğendiğim bir şehir.. Suriyelisi fazla evet ama antep güzel bir memleket . Giresunda üniversite okumuş birisi olarak şunu söyleyebilirim ki antep giresunu ikiye katlar her haliyle ..