Çok zararlı hocam bende çok düşünüyordum stres oluyordum sonunda gastrite yakalandım 1 yıldan fazla oldu hâlâ arada ağrıyor. Çok sinirli, stresli günlerde ağrım artıyor yanımda gavisconla gezmek durumundayım