Beyin vücudun en çok enerji tüketen organıdır. Aşırı kullanıldığında çok daha fazla enerji tüketir. Vücutta şeker yoksunluğuna dolayısıyla halsizlik, yorgunluk ve asabiyete sebep olabilir. Bunun yanı sıra kullanıldıkça kapasitesi artar. Bu spor yapan çouğun daha çok yara almasına ama daha çok büyümesine benzetilebilir.