Arkadaşlar çok düşününce aklıma illa bişeyler geliyor ve sıkıntıya giriyorum yoruluyorum vs.
Sizcede çok düşünmek zararlı mı yoksa konuya göre değişir mi genelleyebilir miyiz ?