5 yıldır doğan sl aracım var. Araçta değişen yok tavan hariç ben boyattım çünkü güneş yanıkları vardı. 5 sene süreçte arabayla 100.000 km yapmışımdır. Km 5 haneli olduğu için sıfırlıyor. Uzun yol yapılmaz vs diye bir şey yok. Aracınıza bakarsanız o da size bakar ki hiç yolda bırakmadı.
Fiyatına göre o araçta çürük kesinlikle çoktur. Ayrıca alacaksanız da kesinlikle bu arabalarla yüksek hız yapılmaması gerektiğinin bilincinde olun. Bu arabalar gitmez bayırda itersiniz diyenlere bakmayın. Motoru iyiyse gitmesine gidiyor ama frenler dokunmatik vs değilse durduramazsınız.