Ben anlamıyorum, o ziyarette bulunduğunuz insanlar, aileleri, çocukları için hiç mi endişe etmiyorsunuz? Neden gizli kapaklı su içip evde oturayım tribine giriyorsunuz arkadaşlar bu kadar bencil davranmayın.

Sağlık kuruluşuna güvenmiyor olabilirsiniz, ancak herkes böyle kolay atlatacak diye bir kaide yok. Lütfen kendi kendine antibiyotik kullanan milletimizin hatasını böyle bir hastalık için tekrarlamayin.