inno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaptığın işin detayı ney ?
Fatura tutarını TL DOLAR veya Euro mu alıyorsun ?
Faturayı keseceğin firma Kurumsal mı?
Bir website ve uygulama yapacağım. Yani yazılım üzerine işim.

Orası biraz karışık. Şöyle ki, Payoneer gibi sitelerden ödeme alırsam gelecek olan para Sterlin cinsinde. Ama transferwise,transfergo gibi sitelerden ödeme alırsam TL cinsinden para girişi olacak hesabıma.

Kurumsallar mı bilemiyorum onu sormadım valla.