merhaba, iyi satışlar dilerim.
@Crenw;
ben hesap satış scripti arıyorum, konunuzu da gördüm ve demoyu da inceledim ama arayüz ve demo beni pek tatmin edemedi. tek sayfa eklenmiş, yarım yapılmış gibi. kafamda soru işaretleri bıraktı. eğer biraz daha özen gösterilirse ve beyaz temaya erişim sağlanırsa full fonksiyonlu bir şekilde daha tatmin edici olur gibi.
referanslarınızı ve yönetici demosunu pm atabilirseniz sevinirim.