Öncelikle acil şifalar diliyorum. En başta moralini bozma bu hastalığı yenersin. Türkiye'de 2-3 çeşit Korona virüsü var. Direkt Avrupa, Amerika ve Çinden bulaşmışsa en tehlikelisidir. Arap ülkelerinden gelmişse biraz daha kolay atlatırsın. Yaşım 40 bende geçirdim bu hastalığı. Umreden gelen biri sayesinde tüm aile kapıldık. Kadınlarda fazla etkili değil, çocuklarda hemen hemen hiç bir belirti olmuyor. Her insanda farklı belirtileri olabiliyor. Çevremdekilere bulaşında ailece kendimizi eve kapattık. Belli bir süre sonra başımın sağ tarafında ağrı hissettim. Yarım saat, bir saat ağrı oluyor sonra geçiyor. Başımın sağ tarafı daha önce hiç ağrımamıştı. Çevremde bulaşan akrabalar vardı. Hastane testleri pozitif çıkmıştı. Ben doktora gitmedim. Yoğun bakımdaki stres ve sıkıntı bünyemi zayaflatabilirdi. Onlardan sürekli bilgi alıyordum. Onlardada başın sağ tarafında ağrı oluyor ve ayrıca eklem ağrıları oluyordu. Bende sadece baş ağrısı oluyordu. Yarım saatliğine, 1 saatliğine nezle oluyordum. sonrasında hiçbir şey yoktu. Günler ilerledikçe baş ağrısı 2 gün geçmedi. Çok şiddetli değildi. Doktorlar Parol ağrı kesici öneriyorlar. İburamin türü soğuk algınlığı ilaçları bu hastalıkta sakın kullanmayın. Ara ara baş ağrılarım halsizlik oluyordu. 2-3 gün sonra kalbimde bir sıkıntı hissettim. Tansiyon aleti 1 saat sonra elime ulaştığında 160-110 gibi yüksek bir rakam çıkmıştı. Aslında bu biraz iyi hissettiğim anda ölçtüğüm orandı. Sürekli ölçüm yapıyordum. Gece, gündüz, aç, tok... hiçbir şekilde 150-100 oranının altına inmedi. Tansiyonum daha önce hiç yükselmemişti. 125-85 oranından ne aşağı ne yukarı çıkardı normalde. Hastalık sizin zayıf noktalarınıza saldırıyor. 3 gün boyunca tansiyon böyle olunca dahiliye doktoruna gittim. Ciğerlerim temizdi. Bana tansiyon ilacı yazdı ve tansiyon ölçüm kartına oranları not alıp 10 gün sonra tekrar kontrole gelmemi söylemişti doktor. Tansiyon ilacına rağmen 1 hafta boyunca 140-90 rakamlarının altına inmedi. Ortalama 10 gün sonra ilacım bitti ve tansiyon düşmedi. İlaç kullanmayı bıraktım. Kontrole gitmedim. Birkaç gün sonra tekrar ölçtüğümde 125-85 rakamını gördüm ve rahatladım. Virüs pes etmişti. Şu an bir sıkıntım yok. Kronik bir hastalığınız yoksa korkmayin. Bu hastalığın en büyük ilacı moraldir. Moralinizi yüksek tutun.