Neden evde kalıp kendi kendinize atlatmaya ikna oluyorsunuz anlayamadım. Bir sağlık kuruluşuna bildirim yapıp tedavi almaya çalışmak, sizi ve aile bireylerini koruyan bir yöntem olacaktır. Aynı evde olduğunuz sürece aile bireylerinin size kiyamayacagi aşikar, siz spor yapan genç bir birey olarak atlatirsiniz belki ama ya diğer aile üyeleri?
Lütfen gidin, tedavi alın, ailecek test yaptırın. Saklamayın.