ByQush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun , sağlık çalışanıyım. Kafanıza takmayın. Beslenmenize dikkat edin , uygulanacak her muayene uygulamadan kaçınmayın atlatırsınız. Kronik hastalığı olmayan her 10 kişiden 8i emin olun atlatıyor.
Çok teşekkür ederim hocam,şuan hastaneden çıktım ilaç verdiler eve gönderdiler.Elhamdülillah bir sıkıntım yok az kolesterol var hocam
PwrByDeraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende dün pozitif oldum sizden bir ricam var bilgisayardan e nabıza girip pozitif yazan kısmın yanında pdf var onu indirip test sonucunda ne yazdığını söyleyebilirmisiniz ? Bende test tekrara alınmıştır yazıyorda
Tabi hocam bakayım
KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rabbim acil şifa versin hocam, tam olarak bünyede nasıl bir belirtileri var sizde, örnek çabuk yorulma, dedikleri gibi nefes alma zorlugu vss
Amin hocam kesinlikle nefes almamda problem yok sadece ateş ve ağrı eve gönderdiler ilaç verip
gokborumedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bol bol acılı şalgam için tez zamanda atlatırsınız umarım
Çok severim ya içiçem kelle paça yiyecem
JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam
Çok teşekkür ederim hocam
orhanbektas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
piskolojik olarak kendini yorma, nefes aliş verişine kafayi takma, iyi beslen, temiz hava al, insanlardan uzak dur, geçmiş olsun atlatirsiniz
Hocam elhamdülillah nefeste sıkıntı yok çok ağrım var ve ateş,bol bol su içicem inşallah odada 14 gün kalıcam
alaboru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam, Allah acil şifa versin.
Amin Allah razı olsun hocam

msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun, moralini yüksek tut. 24 yaşında arkadasimin kardeşi yakalandı. Sigara falan çok içerdi Geçen ay teşhis kondu. Semptomları cok kötüydü. Dün taburcu ettiler.
Allah şifa versin hakikaten vakti gelen gidiyor
VohaaMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Helal olsun hocam ne demek, sizde helal edin ama kendinizi asla bu moda sokmayın. Her türlü hastalığın en büyük tedavisi moraldir.

Hastanede veya evde kaldığınız sürece hareketli kalmaya spor vs. yapmaya dikkat edin.
Allah razı olsun hocam yüzdelik dilimim düşükmüş hafif atlatıyormuşum