Makine mühendisliği okudum. Fakülte ikincisi olacaktım ama bil bakalım noldu, son dönem okuldan uzaklaştırma aldım ve alttan dersi olan arkadaşlarım benden önce mezun oldu

O yüzden çok kafanıza takmayın, sadece kendinizi geliştirmeye bakın. İster sonuncu olun, ister birinci. Bitirme süresi değil, kendini ne kadar geliştirdiğin önemli.
Belki sizin için de en hayırlısı olmuştur hocam. Başarılar dilerim hayatınızda,yorum için teşekkürler.