Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ooo nerelerdeydin sen
seni gördüğüme sevindim hocam
önerin için çook teşekkürler. 15 gün boyunca kesintisiz bot çalıştırmam gerek. o yüzden en ufak bi kesinti bile olmamalı olacaksa bile planlı olmalı. ilkbyte hakkında çok iyi yorum okumadım açıkcası. ping idi oydu buydu..
Merhabalar,

ilkbyte hakkında okudugunuz yorumlarla ilgili bize de PM üzerinden link iletirseniz kontrol etmek isteriz.

Saygılar.