Aa aynı anakart bende vardı, hocam ayın 28nde aliexprestten Q9500 siparişi verdim, 90 lira +20lira gümrük(tahmini) trde Q8400 vardı sanırım n11de, youtube da işlemci ekran kartı modelinizi yazarak alabileceğiniz değerleri görebilirsiniz