Merhabalar, bildiğiniz gibi forumda eşikli adwords hesabı satmak yasak. Ancak 60-150₺ faturalı facebook hesabı satışı serbes. Bu ikisi arasında ne fark var? İkiside aynı amaç için kullanılıyor, aynı kapıya çıkıyor. Ya ikisi de yasak olmalı ya da ikisi de serbes olmalı diye düşünüyorum. Sizlerin görüşü nedir? Atladığım bir yer var mı?