ResLio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bahsettiği siteyi inmceledim kayıt oldum sonra çıkın ordan ödeme alamazsınbız dedi
siteden facelerine gittim mesaj yazdım çalışanımız yok öyle dedi
Anladım hocam. Gecmis olsun kimliğinizi gecersiz duruma gecirtip yeniden almalisiniz