mefhum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu siteye yeni kaydoldum sayılır. Asıl çalıştığım sektör muhasebe. Bazı arkadaşların şirket açılışı için yüksek meblağlar verdiğini duyuyorum. Durumu olmayan arkadaşlara yardımcı olmak isterim. Şu an işyerini herkes kendi başına 10 dakikalık bir eğitimle açabilir. Bunun dışında hangi vergiyi ne adına ödediği, nasıl fuzuli vergileri ödemeyeceği hususunda da 3-4 kişilik guruplara kısa bir eğitim verebilirim. Birçok kişinin gereksiz yere farklı şirket katagorilerine dahil olduğunu görüyorum. nerde nasıl bir başlık açacağımı bilmediğim için buraya yazdım. Ön ayak olmak isteyen olursa çalışmayı yapsın. Maddi olarak imkan bulamayan arkadaşlara bi faydamız olsun. Hali hazırda irili ufaklı yüzlerce şirketin muhasebesini tutuyorum. Çok fazla vakit ayıramasamda ayda 10 kişiye muhasebenin püf noktalarını ücretsiz olarak anlatabilirim. Bu eğitimi vermek adına böyle bir başlık açmak yasakmı tabi onuda bilmiyorum. Sadece bir teklif. Ne dersiniz?
İleriye yonelik bende dahil olmak isterim