Bende kardeşime vermek istemiştim davetiye ancak yaşı tutmadı bekliyor da kaldı lakin cok hizli bir şekilde 2 davetiye daha geldi iade edilmese dahi sorun değil yani yeri hızlı doluyor davetiyelerin
Davetiyenin bana geri gelmesi problem değil hocam. Benim verdiğim çocuk sadece referanslarına , çalışma tarzına bakarak verdiğim biri. Kişisel olarak tanımıyorumda diyebiliriz. Yaşı tutmadığı için bana davetiyeyi başka birine verebilir miyim diye sordu. Hayır cevabını verdim fakat sizde takdir edersinizki günümüzde insanlara pek güven olmuyor.