Bende kardeşime vermek istemiştim davetiye ancak yaşı tutmadı bekliyor da kaldı lakin cok hizli bir şekilde 2 davetiye daha geldi iade edilmese dahi sorun değil yani yeri hızlı doluyor davetiyelerin