Bende olan hesabı hiç kullanmadım, sms onayı yok, sadece ürün bakmak için girdiğim bir hesap bayram için özel verdiğini düşünerek açtım neden vermedi aceba?
valla bazen banada veriyordu kendi kendine 100/50 falan sanırım aktif üyeliğe çekmek için sistem otomatik atıyor. Kupon veriyor ama ürünleri gör diyor illaki onlardan mi almak zorundayız bilmiyorumda