Meno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ahsapla calisiyorsunuz dediginiz gibi, 30 bin tlyide buyuk ihtimal ordan kazandiniz bence kendi firmanizi acmanizi oneririm, kendi urunleriniz satmayi belkide o paranin 10 katini kazanirsiniz
Oradan kazandığm bir para değil aracımı satmıştım. Oradan gelen ücretleri biriktiriyorum ayrı bir iş için kullanacağım. Resmi olarak bir Reklam & SEO ajansımız mevcut. Fakat farklı sektörlere de el atmak istiyoruz tabi ki.