Suarez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam ben kendimi özel üniversiteye yazdirirdim maglum bu sene yksye girdim , yani benden buyuksunuz tabi üni girmezsiniz ama ben bunu yapardm
Akademik kariyer olarak Yüksek Lisans'a kadar yürüdük.