Turktelekomun 2 yıl altyapı getirmesini bekledim, yeni bina olduğu için altyapı yoktu. Defalarca aradım dilekçe verdim, 2 yıl sonra 24 ay taahhüt yapalım altyapı getirelim dediler, istemedim zaten kablosuz internetim vardı. 1 yıl daha bekledim fiber altyapı geldi, sanki köye su getirmiş gibi, 3 yıl sonra gelen altyapıya utanmadan turktelekom heryere yazı yapıştırmış, altyapıyı biz getirdik 16 mbit internet 89 lira 24 ay taahütmüş. Fiber internet nasıl 16 mbit ? daha yuksek paket yokmu diyorum. " bu internet sınırsız hiç takılmaz merak etmeyin " diyor instagram falan takılmazmış. Apartmadaki herkese 16 mbit paket bağladılar. Bende millenicom dan 100mbit paketi bağlattım. Adamlar fiber hat getirse bile bunu bölmeye çalışıyor, koskoca şirketin yaptığı şeyler böyle. Mobil hatların hepsi zaten çöktü 4G falan hikaye, okadar para alıp nasıl bukadar kalitesiz olabiliyorlar oda merak konusu.