Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam İlgili ve Nazik Düşüncenizden Dolayı Çok Çok Teşekkür Ederim. Evet Doktora Göründüm. Sinüzit Olduğum için Baş Ağrısı Gözüme Vurmuş. Gözünü Sıcak Tutarsan Geçer Dedi. Dediklerini Yaptım Şuanda Ağrı Kalmadı Allah'a Şükür Forum'da Sizin gibi Düşünceli ve İlgili Birisine Denk Geldiğim için Çok Şanslıyım
ne demek hocam çok geçmiş olsun. Yüz felci gibi durumlarda erken tanı önemli. O yüzden tavsiye ettim. Hayırlı günleriniz olsun 🙂