1 adet lisans alındı, kullanmaya başladım. her özelliğini kullanarak deneme sistemler oluşturdum. en iyi masaüstü botu. net.
Yorumun ve geri dönüşün için teşekkür ederim.
Hiç bir şekilde özel eğitim vermedim ve makinasına anydesk veya benzeri bir yazılım ile bağlanmadım. Sadece video'ları izleyerek bu yorumu yapabilmen beni de sevindirdi açıkcası. Çünkü malaesef bir çok arkadaş ya video'ları izlemiyor, ya da izlediğini anlayamıyor diye kendime kızıyordum, video'ları eksik/anlaşılmamış çekmişim diye düşünmeme sebep oluyordu.
İsteyen yapabiliyormuş demek.
Bol şans.