kuzeyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hastaneye gittiyseniz sonuç nedir ?
Hocam İlgili ve Nazik Düşüncenizden Dolayı Çok Çok Teşekkür Ederim. Evet Doktora Göründüm. Sinüzit Olduğum için Baş Ağrısı Gözüme Vurmuş. Gözünü Sıcak Tutarsan Geçer Dedi. Dediklerini Yaptım Şuanda Ağrı Kalmadı Allah'a Şükür Forum'da Sizin gibi Düşünceli ve İlgili Birisine Denk Geldiğim için Çok Şanslıyım