can44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende sıkıntımı yazayım, herkestemi böyle merak ediyorum. Ev interneti sürekli kopuyor(Tüm mahallede), 4g'si ilk aldıgım 1 hafta 10mbitlerdeydi sonra 5-6 aydır 4G'de 3mbiti zor görür olduk.
Birde Paket fiyatı 30 tl gösteriyorlar anlasıp taahhüt yapıyorsun 2. ay 35 45 seklinde vergi vs. adı altında bindiriyorlar.
Dotadan nefret ettim bu internet sayesinde ve suan oynamıyorum
Muhteşem ikna teknikleri var. Çok uygunmuş diye alıyorsun, üstüne ek paket aldırıyorlar. 2-3 ay sonra hız düşecek vs. ayaklarına fiyat artırıyorlar.