Yerine göre gayet hızlı hocam ben ankaradayim modemle kafaya kafaya genelde hızı. Modem fiber net. Fiyatları diğer operatörlerden çok daha ucuz. Köyde netim çekmiyor orası öyle ama ben köyde yaşamıyorum sonuçta bayram diye geldim.