Aynen dediğiniz olay doğru admob birçok yayıncıyla çalıştığı için reklam havuzunda daha fazla reklam var. Banner reklam dediğiniz gibi rezalet çok az banner reklam var onunda pek uyumu yok. Eğer admobdan kısıtlama almamış olsaydınız admob mediation servisini kullanırdınız. Unity hesabınızı oraya bağlayıp minimum ebgbmyi ayarladığınızda tek kod ile iki serviside kullanıyorsunuz. Eşleşme oranı daha yüksek oluyor. ve reklamlar google filtresinden geçiyor. kazançları ayrı ayrı çekiyorsunuz.